Сервизни и софтуерни услуги за извънгарационни Apple устройства.
iCenter ще Ви помогне да поправите устройствата си, дори когато гаранционните ремонти не са възможни поради физически повреди на Вашия продукт или поради изтичане на гаранцията.
Разгледайте всички Apple устройства, които приемаме извънгаранционно.
Вашето устройство е в добри ръце.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
Може да изпращате извънгранационни продукти на Apple.
До всички магазини на iCenter в Гранд Мол Варна и магазин Юникомс в град Варна.
Времето за ремонт зависи от заетостта на сервиза и наличност на резервните части.
Времето
а iOS устройство:
1.Изберете Settings
2. Кликнете на Вашето име в горната част на екрана.
3. Кликнете на опцията Find my iPhone и плъзнете за да изключите.
На Mac компютър:
1.Изберете Apple menu – System Preferences, кликнете iCloud, махнете отметката на Find My Mac.
2.Ако iOS устройството не се включва, използвайте компютър:
3.Посетете www.icloud.com и се впишете с вашете Apple ID и парола.
4.Изберете Find My iPhone.
5.Изберете All Devices.
6.Изберете устройството което искате да премахнете и кликнете опцията Remove from Account.
за ремонт зависи от заетостта на сервиза и наличност на резервните части.
За момента не се предоставя това като опция.
Задължително изключете услугата Find My iPhone. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Ако изпращате продукта по куриер, напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за това, което изпращате с продукта.а момента не се предоставя това като опция.
Задължително изключете услугата Find My iPhone. Уверете се, че имате напраМожете да проверите на адрес https://checkcoverage.apple.com/ или ни напишете на service@unicoms.net.вен архив (backup) на данните си. Ако изпращате продукта по куриер, напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за това, което изпращате с продукта.а момента не се предоставя това като опция.
На място и по банков път.
ПРИЕМАНЕ НА APPLE УСТРОЙСТВО ЗА СЕРВИЗ:
Уважаеми клиенти,
За да ускорим и улесним приемането на Вашите устройства за сервиз Ви молим да проверите дали сте извършили следните стъпки преди да ни предадете Вашето Apple устройство.
В повечето ситуации диагностиката и ремонта на устройството включва неговото форматиране. За да не загубите ценна за Вас информация, уверете се, че използвате iCloud синхронизация и че имате направен архив на Вашия компютър.
Услугата Find My Device възпрепятства провеждането на тестове и ремонта/замяната на iPhone/iPad/iPod Touch устройства. За това е необходимо тя да бъде спряна преди устройството да постъпи в сервиз. Устройства, на които тази функция не е изключена, не могат да бъдат обслужени от сервизния отдел.
При диагностиката на вашето iOS устройство може да се наложи да прегледаме логовете или да опитаме да възпроизведем описания проблем през настоящото състояние на операционната система. За тази цел трябва да ни предоставите вашия Passcode /пас-код/ или да го премахнете преди да оставите устройството за сервиз.
1. Отключете вашето устройство
2. Отидете на Settings -> Touch ID and Passcode (за устройства без Touch ID само Passcode) и въвевдете Вашия пас-код.
3. Изберете Turn Passcode Off.
4. Въведете Вашия пас-код.
При изпращане на устройство с куриер пратката задължително трябва да е придружена от информация с Вашите три имена, телефонен номер и имейл адрес за връзка с Вас, кратко описание на проблема. Наш служител ще приеме устройството Ви и ще Ви предостави копие от сервизния протокол изпратен на предоставения от Вас имейл адрес.
За да оторизирате стартиране на работа по устройството ви е необходимо да се запознаете с получените документи по e-mail и ако сте съгласни да ги върнете подписани.
Сервиз iCenter
Град Варна бул.Владислав Варненчик 113
Работно време : Понеделник до Петък – 9:00ч. до 18:00ч.
Събота и Неделя – Почивни дни
тел: 0897 97 84 87
email: service@unicoms.net